من دختر بارانم

شب بارانی

 

چـتـرتــــ را بگــــیر . . .

چشــــــــــم های من . . .

بزرگ شده ی بارانند . . .

 



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت18:02---8 مهر 1392
هم عکس
هم نوشته
20


ناهید
ساعت14:01---5 شهريور 1392
مـــن عـــاشــــق نـیـسـتــــم‎ ‎‏. . .

فــقــــط گــــاهــــی کــــه حــــرف " تــــــــــــــو " مــــی شـــــود . . .

دلـــم مــثـلــــه ایــن کــــه تــب کـــــنــد . . .گــــرم و ســـــرد مــــی شـــــود . . .

آب مـــی شــــود . . . تـنــــگ مــــی شـــود . . .

ایــن کــــه عــشــــق نـیــســــت . . . هــســـــت؟
پاسخ:وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری من خیلی خوشم اومدم


ناهید
ساعت13:59---5 شهريور 1392
سلام آجی خوبی؟ چرا بهم سر نمیزنی راستی چرا لینکم نکردی؟

nahid
ساعت13:28---28 مرداد 1392
سلام آبجی خوبی ؟ خسته نباشی میگم آجی جون پس چرا لینکم نکردی؟

کاترینا
ساعت10:55---26 مرداد 1392
خوش بہ حال آسموטּ ڪہ هر وقت دلش بگیره بے بہونہ مے باره ...

بہ ڪسے توجہ نمے ڪنہ ...

از ڪسے خجالت نمے ڪشہ...

مے باره و مے باره و...

اینقدر مے باره تا آبے شہ ... ‌

آفتابے شہ ...!!!

ڪاش...

ڪاش مے شد مثل آسموטּ بود...

ڪاش مے شد وقتے دلت گرفت اونقدر ببارے تا بالاخره آفتابے شے...

بعدش هم انگار نہ انگار ڪہ بارشے بوده !.


پاسخ:سلام بلاخره من بعد از مدتها برگشتم نیستی کجایی


کاترینا
ساعت15:23---25 مرداد 1392
فداااااااااااااات اجی جونم

nahid
ساعت13:46---25 مرداد 1392
تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه
هدیه ای برای تو…
دوستت دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاريخ چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, | ساعت23:35 | نويسنده elena |




سلام به وبلاگ خودم یعنی وبلاگ خودتون خیلی خیلی خیلی خوش اومدید . دوس دارم همیشه پستای قشنگی بذارم تا مورد پسند شما دوستای خودم باشن. به امید پسندیده شدن بوووووووووووس

> Pr○.Ғ
> Є-м
> H○мз

LinkTitle
ساختن وبلاگ
شماره پیمان کارها
حمل ته لنجی با ضمانت از دبی
خرید از چین
قلاده اموزشی ضد پارس سگ
الوقلیون

Archive
مهر 1392
شهريور 1392
مرداد 1392

Authors
elena

Link
عـــســـ♥ــــل وب
همدرد
اس ام اس سرکاری
جاستین بیبری ها
رضا ...عنـــــــد مرام
رضا یاغــــــــی
سکوت در سکوت
فروشگاه اینترنتی
النا... شب بارانی
فقط پسر ها بیان تو
ادما به جای با تو بودن نا تو میشن ... کمیا
فائزه ... دختری از تبار خستگی
شبح سیاه..... کینه پوش
شبح سیاه..... کینه پوش
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شب بارانی و آدرس elena718.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






Des by